Livet är fint, kallt

Torsdagar var en favorit en gång i tiden, två lektioner, sovmorgon och sluta tidigt i ett enda paket. Det var livet.

Nu är det 08.00-16.30 allovermyass, inte så rockigt. Och lagom torra lektioner har vi också, NV <3

Mitt knä var det ja, var lite orolig ett tag där imorse då jag såg mitt invalida jag sitta inomhus resten av mitt liv och hata allt. Som tur är lyckades jag leta fram ett sånt häringa fantastiskt knäskydd som värmer upp allting tills det bara är varma och sköna känslor kvar. Det funkade... sort of. Tog av det för en stund sen och insåg att det kanske inte var anpassat för mina lår... satt rätt tajt. Men nu börjar det göra ont igen så ingen förlamning här inte, tur.

Tog det svåra beslutet att avstå backen idag och istället vila mig i form. Men hann ialf med en sväng till Bytt och nytt innan de stängde och fick med mig ett par nya handskar, nya skidstrumpor och ett nytt underställ. Allt mycket nödvändigt faktiskt. Helt sjukt, när köpte jag något jag behövde sist?

Men nu ska jag sova. Eller ialf ta en dusch, sen käka korv med bröd och mos (<3) och spela ps3. Livet kunde varit värre.

(överlycklig över att det faktiskt är kallt igen och det är rimfrost i träden, så fint att jag bara vill sätta mig i ett sjukt hörn och njuta)

Livet är soft, världen är stor

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0