Livet är:

Helt okej.

Kostym i skolan, alltid trevligt. Känner sig som en helt ny människa. En sofistikerad sådan. Tre lektioner, alltid soft. Powernap, alltid skönt. Träning med småbarnen, alltid underhållande. Ensamshredd i backen, alltid fint.

Shreddet var väll dagens bästa förmodligen, jävligt skönt att få åka lite ordentligt och dessutom att bara behöva åka och "minda" sin egen skit. Knäna höll, rätt glad. Just nu är livet rätt bra, nysnaggad, nyduschad, nytrimmad och det ska snöa inatt. FINT.



No tie omfg

...A och ja, fick något sjukt ryck och tog sjuka kort när jag kom hem från backen. Resultatet kommer nedan. Har aldrig påstått att jag är normal...




Bara för att understryka: Jag gillar vintern och jag har aldrig sagt att jag är normal.

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0