Lookalike

Halvsemisoft dag(taftologi win)

Gewers fick mig att gå hela dagen istället för att åka hem och plugga matte och sova vid tolv. Hatar honom för det såhär i efterhand men ialf. Hade sista biologi A lektionen idag, lite ledsamt... fast ne. Vi kollade på en jävligt intressant dokumentär om primater världen över, jobbig NV-varning på att jag faktiskt tyckte den var riktigt bra...

Sen har jag varit inne i backen och haft en halvjobbig privatlektion, lite svårt att få två 12-åriga tjejer som aldrig stått på ett par skidor förut att lära sig åka på blåis...

Hunnit med att plugga matte en timme och nu ska jag koppla av...

På något halvvänster så har jag kommit underfund med att jag gjort väldigt mycket på senaste, både varit och shreddat i Funäsbergets park (se 04.39)

 

Och så spelar jag tydligen handboll i Hk Country...

 

Inte undra på att jag tycker det blir lite körigt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0