Me in a nutshell

Tidig revelj idag då det var genrep 07.30-08.30 med fredagsensemblen inför ållebergsdagen, sen lite chill och rehabelitering(aka donkenfrukost) innan det var dags för första uppträdandet. Gick la helt ok, kände mig lite cool när jag gick längst fram när vi gick in och fick "representera" de svenska mästarna... inte för jag var med på den tiden men ialf... jag kände mig jävligt häftig just då.

Alltid lika kul med uppträdanden, speciellt utan klänning och strut. Är ju inte alltför bortskämd med den sorten numera...

Jag blev ju inte mindre cool eftersom jag var så fräsig med svart skjorta, svarta byxor och vita hängslen. Fräsigt.

Förmodligen fanns det bara två pers som uppskattade drogföreläsningen, nämnligen brödernabra. Shan Atchi är överskattad och var halvbra. En liten poäng här och där men inget som kittlade skrattnerverna något vidare. Fick ju hans bukett sen, vilket gjorde att jag blev ännu lite coolare - när jag och Shan blivit polare(var bara tvungen för att det rimmade)

Sen blev det några minuter onödigt plugg innan jag drog in och gymmade lite. Nästan pinsamt hur gött det kan vara att rycka i lite tunga saker och njuta av det... perverst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0