Nära ögat

Det där som norrmannen säger när han blev skjuten i pannan: Det var nära ögat.

Precis det var det nu, tänkte vara duktig och gå och lägga mig i sängen och läsa Oliwer Twist. Men som av en impuls halkade jag in på schema-sidan och såg att jag började 09.30 imorrn. EPIC WIN! Eller rätt gött ialf. Går nog och sätter mig och spelar lite mer Colin Mcraerteat Dirt 2, jävligt fint vill jag lova. Påtal om sånt så börjar körkortet närma sig med stormsteg, inte alls sugen eller så.

Tomten hade varit här med min julklapp från mig själv också, sjukt glad. Jag är så duktig på att köpa presenter, jag vet alltid vad jag kan tänkas vilja ha. Blir att inviga skönheterna på Torsdag.

Skolan var det också, softare än väntat. Mycket trevligt att återse alla idioter, saknat alla men Gewers har jag nog saknat mest. Han är ju så söter. Facetime <3

Sen lättades mitt hjärta något enormt när jag fick klart för mig att alla prov är nästa vecka och inte denna... dock är det Kemi, Fysik, Sve-redovisning och Matte C-tenta på en vecka ist... kan bli soft. Men det är ett senare problem, som mycket annat här i livet. Tänk på det ni! Aja, spelelse hägrar



Snälla tomten? Snälla Mamma? Pappa? Tandfen? Laggan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0