Rockar runt

Tidiga mornar är guld, fast ne

Tror jag har en förkylning på ingång men den hålls i schack med ett uppskruvat tempo dygnet runt. Det enda som hjälper imo.

GJorde världens sjukaste arbetsdag igår, nonstop(och då snackar vi nonstop) working från 09.30-14.00 och sedan hann jag bara micra min mat innan det började igen. Tog 2.5 timmar att få i sig lunchen...

Men vad gör man inte för att folk ska kunna få njuta av det fina vädret och alpinåkningens alla fördelar?... eller just det! Pengar va're...

Trodde jag skulle få sova idag, men fick två privatlektioner igårkväll så det är väll bara att häva sig iväg igen. Men börjar det regna så kör jag in huvudet i vallamaskinen... eller kräver fyrdubbelt OB.

Soft


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0