Sensation!

Tänkte mig att jag skulle skrälla till och göra min första inläggsstreak sedan före krigstiden. Jag har inget vettigt att säga tänkte mer bara göra detta för konstens skull. Tilläggas är ju att jag är en dålig människa som slunkit undan en uppsats och fått extra tid på en annan med lite charm och modifiering utav sanningen. Känns fruktansvärt bra, då jag kände starka panikkänslor jämtemot allt plugg som jag inte orkade göra för att jag är en tragisk, dålig och fruktansvärt lat människa.

En annan tanke är vem som egentligen orkar ta sig igenom mina och Victors inlägg. Jag för en gör det ju inte. Känns ju sensationellt då om någon annan skulle orka göra detta egentligen, men vad vet en enkel man som jag.
Har kommit till faktumet att det är väldigt avreagerande att skriva, speciellt utredande texter. Detta kräver ju dock inspiration och att man får upp en bra flyt i "skapandet" om man ska uttrycka sig i sådana konstnärliga termer. Det lite ledsamma är att det som vore mest "häftigt" som ungdomarna kanske hade uttryckt sig vore ju att lyckas få ned lite fin lyrik på papper, men icke. Det tar stopp. Får jobba på detta.

Det är inte alltid lätt att vara bög och tycka om flickor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0