Ska sluta gnälla

Titta här, jag gnäller om för dåligt med snö och vad händer då? Jo stora fina flingor dalar sakta ner över mig när jag glider runt och hjälper folk i backen. Moder natur, jag älskar dig även fast du har dina dåliga dagar du med.

Två lektioner, inkassera lön både från Skidskolan och sen Uthyrningen och sen direkt till ett redan påbörjat sexårskalas. Inte helt fel att sitta där och smälla i sig god mat medans man tittar på det underbara snöfallet och lyssnar på hur småkusinerna trulsar runt. Och sen ska vi ju inte ens prata om tårtan...

Livet känns faktiskt riktigt jävla bra just nu. Inte ens ett jävla tal manus kan få mig på dåligt humör, tänkte powerskriva ihop det och sen gå ut och bygga en djävulsk stepup ute på gården. Good life.

Såhär känns mitt liv just nu, fast med snö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0