V.I.G.I is like war, people die

Är inte alls trött. Det luktar inte alls kuk här ute och man kan se golvet för alla grejer. Tre lögner.

Jag är trött. Det luktar kuk härute och man kan inte se golvet för alla grejer. Tre sanningar.

Lyssnar på Edith Piaf och njuter av det faktum att jag snart får komma ut i friska luften. Jobb till 2, sen hem och hoppas på att det klarnar upp och att det slutar blåsa. Då blir jag klad hest. Nu ska jag försöka leta fram min underställs tröja i röran, wish me luck



Noterbart är att jag är en idiot

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad är detta? Försök till cork5:a eller? Landade du den? =P

2011-01-29 @ 16:56:24
Postat av: Ingemar

Haha om det så vore, första hitten och lite allmän obalans är närmare sanningen (Antar att det inte var min kära syster som skrev detta då hon förmodligen tror att en cork5:a är nått sorts vin...)

2011-02-01 @ 13:53:54
URL: http://brodernabra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0