Visst ja!

Jag har ju en sån häringa blogg också, den kanske man ska underhålla lite också...

*Tänker på vad jag gjorde igår och kommer inte ihåg något*

Men idag har jag ialf haft kostym på mig(nya kavajen, semigo) och haft två lektioner(sry Theng, biologi är inte värd 3.5 timmes hål), druckit kaffe med mor och far, sovit, letat fram all skit vi kan behöva ikväll och nu tänkte jag kolla House tills det blir dags att rulla till Floby och träna lite småbarn.

Gjorde ett ryck och tvättade fälgarna på el'traktor. Och hör och häpna så skruvade jag faktiskt upp den panelen som varit loss på passagerarsidan sen tidig december. Känner mig sjuukt duktig.

Hoppas att jag inte dör ikv, håller en tumme elr två



On top of the world(läs snöhögen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0