Bilbingo, nuff said

Inte nog med att inlägg försvinner så är jag dum nog till att tacka ja när jag får förfrågan om att överta någons bilbingo-funktionärs bajs. Semikul. Men det är la bara att nicka och le och försöka att inte dö av tristess.

Kört lastmaskin idag. Fanstastiskt kul när solen skiner och det är äckligt kallt och jobbigt på alla Svea rikes stränder.

En powernap är inte långt borta just nu men tyvärr försvinner jag nog då för resten av denna veckan så för säkerhets skull pressar jag upp ögonlocken igen.

Det har samlats en herrans massa bilder på min hårddisk under sommaren, många utav dem alldeles för bra för att ligga där osedda. Nu kanske vet vart detta kommer att sluta, i en bildbomd under detta inlägg men HA! Där fick ni så att ni teg. Jag hinner nämligen inte leta upp dem efter som jag faktiskt råkade blunda i några min och nu har det gått från lugnt till stress. Men en liten kanske jag kan hinna med, hoy!



Pump it up

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0