Float like a butterfly, paint like a bitch

Ställer klockan på 6, vaknar och bryter ut i ett hjärtskärande vrål/stön/läte och trycker på snooze och sular iväg mobilen åt fander(thank god för mobilskal). Förbannar 9 minuter senare denna handling då jag måsteta mig upp ur sängen för att stänga av skiten, och först efter jag letat rätt på mobilen som praktiskt nog lyckats fippla ner sig själv mellan ett par skítiga kalsonger under garderoben. Fina

Men nog om min morgon nu, icke händelserik som den egentligen var. Stått och målat mest hela dagen med undantag för lite gräsklippning, fruktstund och allmän vila för den numera lätt solsvedda delen på min kropp som vi alla benämner som rygg.

P3 är den mest fantastiska radiokanalen någonsin, utan någon som helst tvekan, EOD.

Nu har jag fått i mig lite kyckling och potatissallad som inmundigades i kvällssolen utanför uterummet, sommar när den är som bäst(förutom på fest(rim hehe))

Så nu tänker jag försöka vaska fram en vän som jag kan umgås med resten av kvällen innan jag tar upp min o så lovande häckklippar-karriär igen. Kan bli en bra dag imorgon.

(Är förövrigt inne i ett cepebra-moment då jag är som allra bäst, funderar på att crasha någon hemmafest och parta nykter natten lång... fast å andra sidan... min säng är nog rätt go ikväll ändå)




Det är kul att måla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0