Om livet vore en häst

Jobb-dag idag. Kör in ved. Hetsar mig själv till att jobba fortare. Fikar. Hetsar. Blir trött.

Just nu tog jag mig en väldigt välbehövd stretchpaus innan jag klättrar upp på stegen och börjar måla. Första gymmet på flera veckor, en kvälls hoppande/dansande/fistpumpande och lite trampolin + mer gym har givit mig lite utav den välkända folksjukdomen "träningsvärk". Eller ja, folksjukdom var la att ta i då säkert 75 % av våran befolkning aldrig haft ordentlig träningsvärk. Den som gör att man hellre rullar ner för trappor än att uthärda smärta av att gå ner för dem. Riktigt så illa kanske det inte är idag men det känns ein bisschen.

Bilderna från i Lördags har kommit ut... partyslipsen var ju på och ni förstår själva. Bäst på fest är la att ta i men helt ok ialf. Sen att jag snubblade runt med kortet i högsta hugg är ju en annan historia, vad gör man inte för att fira att världens bästa Skarre blivit 18? Dansa kan pojken också!

Men aja, måla var det. Pengarna växer ju inte på träd. Svettas lugnt, hoy!


Om livet vore en fest så skulle det varit svettigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0