Spontant

Jag har kommit på vad min självbiografi ska heta: Om livet vore en mustach

Ett litet infall men det låter jävligt bra, ialf i mitt eget huvud. Får väll se till att odla fram den jäveln först bara.

Hörde rykten om att stans mest eftertraktade (numera nyblivna) 18-åring skulle ha fest imorgon, jag är redo att göra vårat kära Falköping osäkert efter konstens alla regler.

Regler:
1. Stryk skjortan iförd endast ingenting
2. Ät inte innan
3. Gå ut hårt och bara öka
4. Försök äta men inse att du inte orkar och kompensera det med mer saft
5. Stå inte still mer än 15 sek
6. Prata inte med en person mer än 5 sek
7. Gör häftiga statusuppdateringar om hur full du är
8. Sitt vid datorn iförd endast ingenting
9. Ligg i sängen och fundera över livets allvarligheter och vart fan du fick alla skrubbsår ifrån
10. Resorb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0