Det blir lätt så

Ja, ingen uppdatering -> Mycket roligt att göra istället!

När jag försöker tänka efter så är det fan mycket spårat som har pågått sen sist. Studenten som sagt, skolavslutning, Rossö med ett spårat gäng, förkylning och gud vet allt.

Fokus kommer att läggas på två saker i följande inlägg: Rossö och Förkylning.

Glada i hågen färdades fyra glada(några smått bakfulla) ungdomar(unga vuxna för de som vill) i fredags till den så mytomspunna västkusten för att tillbringa helgen där. Närmare bestämt på en plats som kallas Rossö. Det storhandlades-isch på spårat vis, käkades tacos, sågs på film, handlades igen, glassande i solen, bad, mat, öl, bad, dusch, sova, frukost(och en sådan frukost sedan, självaste knugen hade varit imponerad!) och sen lite städande innan vi snart befann oss hemma igen på söndagskvällningen. Givetvis mätta och belåtna efter ett matstopp på Max i Trollhättan. Värt och nämna är att efter det tillkommit två mycket välkända Falköpingsprofiler under lördagen så sov 6 personer på ett litet ohyggligt varmt och svettigt loft tillsammans med okänt antal myggor. En upplevelse utöver det vanliga, helt klart. Fruktansvärt rolig helg, sådant som för en att fundera över om vintern är så bra som jag vill tro...

Förkylning: Ett helvete. Slutar aldrig. Säkert snytit utt 10-tals liter slem(blir väldigt mycket mer när man föreställer sig den mängden snor i 20 halvlitersflaskor...), snor, blod och gud vet allt sedan studenten och ingenstans finns ett tillfrisknande att skymta. Men det är ju bara att fortsätta kriga, som den viking man vill påstå sig vara(ville bara få gnällt lite)

Idag har jag varit en duktig son och målat lite hus och nu ska jag vara en duktig VK:are och sälja lotter. Giedogömen(fyfan vad tråkigt).

Men jag har hört att det ska hända rätt roliga saker imorgon så jag överlever nog ändå... hehe



BÄM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0