El Chiefo

Det är så jävla fint att vara funktionär för FMK, gratis mat, gratis fika, gratis brun-utan-sol(damm). Har varit chef över varvräkningen, funkade kalas(som vanligt). Känner mig fan lite cool när jag sitter där i buren ändå. Som tur var tittade inte solen fram så ofta, då hade jag nämligen lidit en långsam och svettig död(sitta instängd i en glasbur liksom). Nu ska jag nog ta tag i mitt liv städa lite, måste ju vara feint nu inför studenten(say vad?). Sen kanske jag ska träffa min söte bror, sova en stund och sen dra en nattlig utflykt till Skövde för att hämta upp några (ialf då) förmodat otörstiga fotbollspöjkar. Vad gör man inte?

Sen har jag planerat morgondagen på följande vis: Gå upp tidigt, springa alt. gymma, tvätta varenda bil vi äger och har, sola om tid finns och sen åka och förudmjuka Floby VK:s elit genom att vinna femkampen. ENSAM. Ja, ni hörde.

(Man kan ju drömma ialf)

What?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0