Hamen

The end of an era has come.

Mitt hotmail-konto är låst efter många om och men och jag vet inte hur många skräpmail som skickats iväg från det heller. Hoppas jag kan låsa upp det så att jag kan terminera det för all framtid. Dags att börja vuxen-livet på riktigt med en lite mognare mailadress.

Något som medför lite problem är att jag(vi) imorgon har konsert på sommarhemmet och jag kan inte en enda jävla stämma och allt det ligger på mailen... körd hejhej. För att inte tala om hur mycket kuk jag kommer få på kemin, men hey. Det löser sig nog på ett eller annat sätt. Är trött som ett as. Får damp på alla jävla helvetes flugkukar. Ska mörda lite innan sängen tror jag.

Videobloggandet är på g, kan bli episkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0