Student 2011, hell yeah

Nu ska vi se lite... fått ett litet glapp i uppdaterandet här igen. Måndags kväll lämnade jag senast värdefull information ur mitt liv, och nu undrar alla självklart: Vad fan har hänt sen sist?

Jo det ska jag ta och berätta för er små barn. Konserten på Sommarhemmet gick askalas, Petra garvade bara lite. Sen blev massagen inlämnad. "Kämpade" mig igenom två hårda skoldagar. Hade körövning i en halv evighet i Torsdags.

Så nu är vi på banan igen. Ialf tills den stora dagen för många utav mina kära vänner, nämligen studenten. Började semitidigt med att stryka osv, sen åkte jag till skolan för att hämta upp några kostymer som skulle användas under avslutningen. Stämmningen i Odenhallen var fantastisk. Lipade nästan när Anders höll tal. Sjöng som ett jävla as mest hela tiden, allt för att hedra de kära 92:orna. Sen var det lite studentmottagning osv, men hann även med en powernap hos mormor på kvällen då jag hade vaknat med feber och ont i halsen och kände att lite vila skulle låta mig gå ut hårdare under kvällen.

Sagt och gjort, jag gick ut hårt. Det shottades en hel del. Det dansades ännu mer. Kramar och grattis till varenda student inom räckhåll. Det sprutades champange(gratis självklart) och det som inte ville sprutas ut hällde jag helt sonika över mig själv. Som gjort(har haft champange i ögon och näsa i två dar snart). Det var en så jävla bra kväll att den inte förtjänar att beskrivas. Inga ord kan ge den .... ja, här skulle ett ord in som jag tappat. Men ni fattar nog ändå.

Sen bakislördag, fast jag inte var bakis på något vänster utan mest bara lite sliten och äcklig i största allmänhet(vilket jag ändå är varje dag liksom).

Idag har jag gymmat och nu ska jag åka och se om det är något roligt att titta på balen, pussokram!

Kommentarer
Postat av: Petra

Varsågod for the champagne, hoebag. And the shots. "Petra garvade bara lite"... Bitch....pfft.

2011-06-16 @ 15:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0