Bararapapa I'm lovin it

Konsertveckan kan vara något av det bästa på hela året, hands down. Man får sjunga, dansa, fåna sig inför publik och massa annat roligt. Som att käka på donken flera gånger i veckan inte bara för att man kan utan för att det ska vara så när det är konsert. Men det får gärna slinka in en rulle med kebab mellan varven för att lätta upp det hela(som idag till ex.)

Imorrn börjar vi med ett genrep och sen smäller det, 6 konserter på 2 dagar. Kan bli bra. Eller nej, kommer bli bra. Eller snarare fantastiskt. Och oförglömligt för alla inblandade, framförallt kommer folk titta på 10 pojkar i fredagsensemblen med helt nya ögon efter ett visst framträdande. Och det är inte värt att missa det för allt smör i småland, just sayin!

Fick sluta tidigt idag(kl 16) så jag var hemma och hämtade lite kläder innan jag unnade mig ett ordentligt gympass. Är hur taggad som helst på att kunna få lite struktur i träningen igen efter sjukdomar och resor och gud vet allt. Jag menar beach11 närmare ju sig med stormsteg.. Jaa, tänkte skriva något om alla de dagar jag inte orkat skriva något om. Och kom fram till att det inte funnits så mycket att skriva om. Mest körövningar och lite volleybollkikande. Kände även att det var lite overkill att ladda upp videobloggen såhär långt efter lördagen(sort of) så den får nog vänta ett tag tills den blivit klassisk. Då kommer den upp på dirren!

Nu tänkte jag unna mig lite mer njutning såhär på onsdagskvällen, nämligen lite Zeitgeist Addendum och två pingvinstänger(som förövrigt är världens mest underskattade godis, fukkin epic) Men tills vidare, herå!



Standard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0