BMI

Redigt go dag ändå, var stationerad i hallen närmare 10 timmar, hann knappt äta och hade bara direktmatcher men ändå.

Förlorade första matchen med 2-0 mot Falkenberg, dock dödade jag 100 % av de pass jag fick och blockade ner Wille, allt man kan begära.

Vann mot Lund med 2-1, borde varit 2-0. Spelade semikasst(om inte helkasst)

Semi mot Hylte, hade inte hunnit käka innan för att jag dömde så höll på att dö i första set(som vi förövrigt förlorade). Sen vann vi andra och i tredje blev det 14-16 till Mårten och co. Jävligt konstig match överhuvudtaget, mycket konstiga bollar och har aldrig varit så oengagerad under en match. Men jävligt kul att matcha mot Mårten och Rasse... råkade ju även blocka ned båda. Aouch

Sen spelade vi match om 3-4 direkt efter mot Habo. Semiengagerad, piskade in en boll eller två, lirade lite defence(!) och fukkade ur lite allmänt.

Helt ok dag ändå, pastasalladen var nästan bättre idag än igår och det var riktigt roligt att spela med le'grabbs.

Nu är jag dock ganska schleten. Så jag tar nog det ganska piano med en påse godis och lite film. Hoppas på att det mot all förmodan klarnar upp imorrn så jag kan få njuta lite av snön.

(Kanske till och med rakar mig om jag får tummen ur...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0