DVV herå

Torsdagsmys, herå

Började dagen med min näst sista latinlektion någonsin, semisoft ändå. Gjorde som vanligt inget vettigt, förutom att spela lite Tiny Wings möjligtvis...

Sen hade jag hål i 4Ö timmar och passade på att dra ner till Thorells och göra lite teori. 3 faser på 32 min, måste vara något sorts världsrekord asså. I den här farten kan jag ta körkort i övermorrn.

Sen tillbaks till skolan, eng(som allt fuckade ur på), matte d(som jag inte fattade ett jota på) och biologi(som vi blev utkörda ifrån för att de behövde salen). Standarddag

Toppade av skoldagen med lite fredagsensemble, halvgött sådär.

Sen handlade jag lite mat med min kära mor, har stekt 3 paket bacon, 6 kycklingfiléer och kokat 2 paket pasta. Var det någon som sa pastasallad?

Nu ska jag fukka på livet och hålla tummarna för att min kära bror inte smittar ner mig med maginfluensa innan sm. Kunde faktiskt vara kul att bryta trenden och vara med på ett kval för första gången på hundra år typ.



Föllah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0