LHS

Uppdateringen är ju fan på topp asså. Men vad gör man inte, känns rätt gött egentligen att jag inte ens hinner med skiten längre. Måste ju vara ett steg framåt i utvecklingen, elr nått.

Studiedag idag, flög till Lager med LagganPiaMaria. Rätt sjukt ändå, helsoft dag. Käkade på pizzerian morfarobror tjatat om sen i somras, semibra(besvikelse). Köpte skjorta,tee,cardigan,skor,mössa. Mest för att det var gött, inte för att det behövdes. Men så gör ju alla coola, och jag vill ju vara cool. Vafan. Första volleybollträningen sen jag vet inte när. Sååå mycket man tappar på några veckor, deprimerande. Men var fan riktigt roligt att bara vara juniorer. SKa fan fucka ur på U19, det är ett löfte. Men nu ska jag göra något vettigt. Herå

CoolBoys @ Amsterdam International -10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0