Oj, vad hände där?

Håller fortfarande på att försöka sammanställa veckan... eller ja i förrgår gjorde jag det ialf. Nu har jag lämnat över det till Laggan, så vi hoppas på att det är färdigt någon gång innan påsk 2012. Vaknar av att jag inte kan andas, poppar några alvedon, shottar lite mivitotal och kan jang och sen har jag lyssnat på lite projektredovisiningar. Soft dag ändå... sedan råkade jag visst glömma biologilabben idag igen... men till mitt försvar så är jag faktiskt sjuk. Så det så.

Satte mig här och tittade igenom de senaste veckornas inlägg och vet ni vad? Jag tyckte faktiskt att det var ganska intressan själv, så nu är det 157 % mer som är nöjda med den här "bloggen"... eller nått.

Något hemskt hände igår kväll också... jag har fastnat i ett nytt beroende. Fifa 2011...

Torsten hade köpt det och spelat på mitt ps3 hela veckan när jag varit borta så det satt i när jag skulle spela CoD och lat som jag är spelade jag det istället för att gå fram och byta skiva. Tre matcher och jag var fast... helvete. Det värsta är nästan att jag blir så jävla arg om det inte går bra, gamerrage gånger 4Ö typ... inte ok.

Så nu ska jag gå in och hämta en till rulle hushållspapper, byta skräppåse och sen är jag redo för en kväll/natt till med rinnande näsa. Herå!



Standardface

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0