Saturday, saturday

Uuuunderbart skönt att få lite sovmorgon, vaknar vid 8 och är helt utsövd och kan ändå snooza 1½ timme. Fint. Sen är det ju mindre gött att vakna med huvudvärk, feber och vara snorig som ett as... men hey man kan väll inte få allt. Två lektioner i skidskolan, en semibra kille som uppenbarligen hade lite problem med att lyssna. Sen tre små flickor från Göteborg(som skulle varit två) som aldrig stått på skidor förut. Ni kanske förstår vartåt det lutar... en helveteslektion där de förmodligen inte lärde sig absolut någonting. De grät 5 minuter, sen tjurade i 5, sen spenderade jag 10 med att motivera dem att försöka pröva liften och sen ramlade de och allt började om. Och så tar man det gånger tre. Underbart. Sen blev det en lunch på donken med Linus ute i solen, fina grejer det här med baconcheeseburgare! Sen lite solo-övning inför Come What May. Gick ju lite semikasst med tanke på min nuvarande fysiska hälsa men som tur är behöver jag ju inte sjunga fint, bara inspirerat... eller nått sånt. Nu tänker jag ialf smälla i mig någon liter smoothie och kolla på Mr Gregory Houses bravader innan det är dags att åka in till stan igen och fira lilla söta Johan Tholins födelsedag, kan bli roligt.



Grattis Tholle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0