Asså det rullar på

Feelgood-vibbarna är maxade atm. Jag är inte så svårflörtad på den fronten egentligen... lite gym, lite bastu och så lite aprikoser, lite frusen smoothie. Fyfan vad fint. Sen har ju solen pumpat i mig D-vitamin också. Och fått lite Oxytycin då jag anmälde mig som frivillig på massagen, avesum.

Ja, massagen jag fick var la det enda vettiga på hela dan egentligen. Trodde jag började 10.20, var där då. Började 11.25. Solade lite. Snackade om hormoner på biolgoin, slutade tidigt. Solade. Fick ovan nämnda massage i 25. Solade. Körövn i 60 min. Sen hem. Sola/sova. Mat. Gym. Bastu. Present.

Fan glad. Känns helt okej med att ha gjort 1/3 av veckan redan. Resten är bara giedo. Det är fan beach som gäller Torsdag-Måndag. Är taggad till tusen.

Men nu ska jag låtsas plugga på engelskan, kanske läsa lite i världens bästa bok. Sen är det fan sängen. GIEDO



Bäst på fest. Vi är vad vi dricker. Herå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0