Chacha

Förlåt. Men det har varit körigt(hehe fått körkort, kört mycket hehe(kul kille))

Katrineholm och U-19. Käkat Burger King, varit på Godisakuten(twice), spelat 7 matcher, vunnit 2(käz), blockat ett antal bollar(lät som det var många, men knappt), dödat en antal bollar(samma visa här), skrikit och hoppat tomt jävligt många gånger(faktiskt).

Svårt att blocka ner Mårten. Nej. Kändes jävligt bra ska ni veta.

Sen är det ju mest lite kuriosa som hänt. Typ som när jag och Henrik förgyllde(förstörde) bussresan upp för övriga medresenärer när vi sjöng x-antal disneylåtar med ordentligt tryck och otroliga falsetter. Finns faktiskt film på detta när jag tänker efter... kanske något som borde delas med cybervärlden.

Annat som bör nämnas är vi lyckas förstöra ännu en oskyldig själ. Dennes namn var denna gång Patrik Ödvall. Patrik och Marie, förlåt. Men det vill gärna bli så, det kommer naturligt...

Min luftmadrass har även varit på topp(läs botten) under helgen så det ska bli rent ut sagt ljuvligt att få byta ut ett stenhårt golv i Duveholms gymnasiets samhällskorridor mot min kära säng. LOVELY!

Och nu, stunden ni aldrig trodde skulle komma... JAG HAR PLUGGAT MATTE.

Helt oprovocerat. Efter en hel dags aktiviter. Efter sjuka matcher, körövningar, bussresor och gud vet vad. Dock tog det hela knappt 25 min innan inspirationen tog slut. Men hey, rom byggdes inte på en dag aight.

Så nu taggar jag en slackerdag i skolan. Foppatofflor och träningskläder. FAN FINT FAN.

(Ber om ursäkt för att jag inte har någon fin bild att förgylla den här skiten med ännu, men stay tuned!)



Alltid något. Volley 2000. Lägg märke till hur jävla hårda coacherna är
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0