Där ser man

Dagens lärdom: Glöm inte den halvfulla påsen med bilar på studsmattan i 3 dagar(speciellt sådana dagar då det regnat och hatt sig). De blir nämligen oätbara. Bummer.

Dagens har spenderats mest i cafeterian där det våndats över att tiden går så ini helvetes långsamt när Ugglan bestämmer sig för att vara sjuk och därmed förlänger våra håltimmar. Goes.

Kommit in i en ny fas. Ditchat min egen musik och börjat lyssna på käre Linus elektrisk-lista för att mixa upp saker och ting.

Förundras över hur mycket tid man får över när volleybollen inte tar tid längre. Mest gjort ingenting hela veckan. Och ändå så har jag haft fullt upp på något vänster, det stämmer ju inte. På allt så kommer jag inte ha något att plugga på från och med imorrn och så ska jag vila Tor-Fre. Får väll börja virka eller baka...

...Vänta nu. Jag tror jag kommit till en insikt. Kvinnor har för lite att göra, därför tycker de om handarbete och att baka... Kanske. Jag är inte 100 % säker än... men det är en hypotes.

Sedär bara, i samma sekund som jag kommer till insikt messar Ann-Britt att det är tårta innan fredagsensemblen imorrn. Det måste vara ett tecken! 



Oh you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0