DBFU

Asså det så stört att det är sjukt på 4Ö vis.

Ville bara få det saft.

Ah, saft.

Och hör sen.

Började 8 idag, var aspigg och fräsch. Fast kanske mest jävligt snygg. Spenderade 5 min att få över byxbenen över vaderna(funkade när jag smörjde in dem, ascoolt). Sen fukkade det ur som vanligt. Fattade fan på matten. Softade as på hålet. Flög på svenskan(Ugglan sa att jag sög och att jag var bäst i hela jävla världen i samma mening). Biologin fukkade ur. Fattade saker. Sen lite mat. Lite mer hål. Lite stretchning på massage. Ägde Pelle lite när han misslyckades med att trycka ner mitt ben(och så blev jag lite glad när han sa att jag var förvånande vig). Sen lite mer matte(totalt 2.5 h bara idag) gock kalas. Sen direkt till Floby, träna småbarn. Sen träna själv. Fukkade ur och servade som aldrig förut. Lika sjuka servar gjorde jag som att Jan har sjuka barn, så sjukt var det. Blev fan glad. Fick beröm av Per. Fukkar ur nu för att jag fått kebab och är glad och trött och mätt och dum i huvudet och väntar på att min jävla magnesiumtablett ska lösas upp. Vilket förövrigt var enda anledningen till att jag satte mig och ordbajsade lite här. Så enjoy you fukking fucks.



Fan go, som mitt ansikte. BÄM
(Ber om ursäkt om vissa läsare finner detta inlägg stötande(Tss, skoja BMI))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0