Good Morning Fkp

Föredelen med sovmorgnar. Captain Obvious says: Sova längre.

En förutsättninge för att det ska funka är dock att man kommer ihåg dem, inte bara den första timmen till 9 utan att matten inte existerar egentligen utan är lika reell som Laggans deltagande i denna blogg. Men jag är inte bitter.

Söndag, Max. Måndag, Max. Tisdag, Sibylla. Tur att jag inte käkar mycket skräpmat, BMI. Tog med Laggan och Thollis på en tur i V50:n till Gällstad igår, mest för att vi kan. Blev endel handlat, men intalar mig att jag faktiskt behövde det mesta...isch(jag har ju inga shorts eller skjortor liksom. För att inte tala om min akuta t-shirt brist)

Födelsedagspengarna är numera ett minne blott, men pengar gör en inte lyckligare. Så länge de ligger på hög. När de spenderas däremot... Då tar det hus i helvete. Eller ja, om man nu kan beskräva välbefinnade så...

Biologiböckerna ligger och stirrar på mig bredvid datorn.

*Kastar dem åt helvete(även kännt som under soffan)*

Så, nu känns det bra igen.

Börjar om 90 min. Ska bajsa, kanske sova lite till, packa träningskläder, bajsa, hitta kläder. Sen kanske jag får ta tjuren vid hornen och gräva fram bokjävlarna också. Då kan jag ju träna med gott samvete sen ialf.

På tal om bajsa, har insett att vi inte gör ett piss i skolan nu när matten inte finns. Man sitter och skriver av boken och petar på palme för att få tiden att gå. Sovmorgon och håltimmar finns i överflöd och skolan känns mer som "ett gött häng" än något annat. Hur fan kommer det här sluta? Jag menar det är treor som ska känna så... Men det kanske bekräftar Palmes teori om att jag inte tillhör NV09a längre. Utan snarare skulle få hänga med treorna ut och fira. Men jag är fortfarande tveksam till hans argument, som alltid.

Mindfukket som uppstår när man går upp, drar på sig närmsta klädesplagg(idrottsshorts(skräll(näe))) och ska gå in och käka frukost, bara för att mötas av en vägg av i det närmaste horisontalt(!) regn. Man står där i någon sekund medan man väger för och nackdelar för att springa halvnaken genom skiten eller orka leta upp något som skyddar mot den djävulska vätan. Sjuka saker.

Men för i helvete, nu har detta blivit alldelels för långt och ointressant. Twitter skapades ju av en anledning. För att få bort sådan här skit. Nu drar jag och bajsar.



DKJB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0