Hej hopp i lingonskogen osv

Det är fan fint ändå.

Började 9 med Eng B speaking nationella, flöt på som fäen. Fick Martha att skratta, säker betygshöjare. Dagens fjäskartips: Kan du få lärare att skratta på flera språk är du på god väg.

Sen lite mer Matte D, står mig upp i halsen by now. Ska bli så gött att skriva skiten imorrn, och förhoppningsvis aldrig mer behöva hitta intervaller till integrander. Min våta dröm typ, no more maths.

Sen flög vi lite på kemin.

Keekade 2 gånger dagen till ära. Jag menar, tacobuffe är fan inte illa pinkat på en onsdag.

Sen tog jag med mig mor på en liten billetar-tur som tog oss till Fkp och Skara. Tror mig hittat något som kan ta mig från A-B ett tag framöver. Ska ta en liten tur med familjens ekonomiansvarige(far) imorrn och se om det kan bli något handlat!

Haft en spekulant på den fagra Epan också, håller tummarna för familjens matansvarige(modern i huset) samtycker med de två andra. Hade varit skönt med lite mer plats i garaget liksom :3

Nu ska jag fjöla i mig lite kek innan jag ska vara en dålig människa och träna istället för att plugga. Beach 2011 > Proffesor i Matte 2066. Just sayin. Men har dammsugit så är semibra ändå, herå

Livet är som ett ägg. Hårt utanpå och tvåfärgat inuti. Det mesta är kladdigt, sen tror du dig hitta något med mer substans men då är det slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0