Jävla fitta

Det är vad jag är. En gnällig jävla fitta.

Sitter här hemma och tycker synd om mig själv för att jag inte har något vettigt att göra och är så ensam. Liksom bäm, nu har jag inget att plugga på och då är det synd om mig. Det är fan inte synd om mig. Jag fick G på matten, behöver aldrig mer lösa en integral. Jag har fått körkort, jag har fått en jävla bil, jag har ett eget jävla hus, jag har världens sjukaste vänner(på ett bra sätt) osv. Jag ska fan inte klaga. Jag ska fan vara nöjd.

Men det är nog lite min grej det här med att sitta och våndas över hur miserabelt allt är, har varit och kommer att bli. Ialf när jag inte känner att jag har något vettigt att fylla min dag med. En ä som en ä för att en ente ble som en sulle(läses med fördel med en västgötsk dialekt)

Dagen i övrigt: Fick massage i 80 min, något stört jävla gött. Lullade runt i lycka hela förmiddagen. Stört jävla go mat, kyckling med ris och 4Ö goa sallader typ. Me likey. Sen lite kör. Lite eng. Lite solande(den jäveln kikade ju fram en stund) innan vi fick tillbaks ovan nämnda prov. Tyvärr ingen nakenchock i år, till allas förtret självklart. Men jag är nöjd ändå. Sen skrev vi sjuka biologiprov. Gick nog askalas. Det enda jag inte kunde komma på vad fan anemi var. Vilket förövrigt är järnbrist. Vilket kvinnor lättare får pga en viss blodförlust en gång per månad... ni vet

Tog tag i mitt liv och drog med Lajnus ut på en promenad på berget, fick även med en Magdaleta. Sen prövade vi den nya super double super shockerisch shaken på Donken då Johan Tholin tillslutit sällskapet. En besvikelse för övrigt. Shaken alltså, inte Johan...

Men nu ska jag dra in och bajsa. Sen tagga inför träning och 4Ö-fylla imorrn, livet på en pinne.



4Ö-fylla när den är som bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0