Omagad

Fökkin löv them Wednesdays...(fast semitvek(skrev förövrigt Tuesdays först och blev lite mindfukkad på mig själv eftersom jag egentligen vet att det är onsdag))

Började 8 istället för 9 med matte(skräll). Efter matten hade vi lite matte. Efter matten lite kemi. Efter kemin lite projektarbeteskuk. Efter projektarbeteskuken så hade vi engelska och efter engelskan hade vi matte.

Det var ju inte så svårt, right?

Förövrigt så kommer jag, gewers, palme och sean göra världens bästa projektarbete. Vi kommer antingen dö eller bli biffiga som aldrig förr(för alla utom mig lutar det mest åt det förstnämnda :3 )

Sen har jag kört lite b-il. Gick riktigt bra, nästan så att jag vågar tro på ett körkort om en vecka. Gjorde nog den bästa fickparkeringen världen någonsin skådat. Det sa bara schmack så stod jag där. Så bra att jag bjöd mig själv på en pingvinstång(som mamma betalade men ändå). Nu ska jag försöka få huvudet ur röven och plugga körkortsteori(Lär gå jävligt bra)

Slutar 16.30 imorrn, tidigaste hittills denna veckan. Can't wait!

(Drar väll lite hemmagjorda cheeseburgare nu, så att det knullar i munnen!)



Såhär kan man se ut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0