T

Intensiv dag vill jag påstå. Började med att göra Matte D på något som kan vara rekordtid i svensk utbildningshistoria. Beräknad tid: 4 tim. Utnyttjad tid: 1.5...isch.

Fan gött att det är slut nu, håller alla tummar och tår för att det blir g bara. Främst för att jag ska slippa göra om det men så är det ju även så att jag och min käre kompanjon Gewers lovat varandra om att vi får VG båda två så ska det springas igenom skolan. Nakna...

Och nu tänker ni: Ah, för det lär ju hända.

Ja, det kommer hända. Får vi VG så kommer A-huset aldrig mer bli sig likt. You've got my word.

Sen efter den fantastiska lunchen så åkte jag hem för att plocka upp mor och far för att åka till Skara och kolla bil. Dum som jag är provkörde jag en sjuk fullutrustad Opel Vectra 2.2 CDI Combi som fick det att vattnas i munnen. Så den kära V50:n kändes inte lika självklar längre... ialf tills vi fick fram skattesatserna. Då blev det Volvo ändå. Hämtas på måndag. Fina.

Sen har det varit genrep inför kör-sm. Det gick väll helt ok. Responsen från publiken var väll sådär. Bra, men det var bättre ifjol. Det hade ju velat te en jädra prestation för att slå fjolårets bidrag men vafan. Vill ju vara bäst. End of discussion.

Men nu är jag ialf jävligt T. Så drar nog och sover. Fräsch som jag är liksom. Hoy.



Picture somewhat related to topic. Not

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0