Tjalol, sunday motherfukker

Efter regn kommer solsken.

Helgrecap: I fredags så skrev jag färdigt min essä på rekordtid och hängde med lagganpiamaria och käkade bullar och dominerade på kubb.

Lördagen började med arbete, sätta potater är fan fint. Ett jävla planerande senare så hade jag hämtat upp både Pia och Anders och börjat bärtza. Det gick utför/uppför mer eller mindre direkt och kvällen/natten var helt klart lyckad på alla vis. Det ballade ju ur rätt mycket hos herr sundh, just the way I like it!

Idag började dagen sådär när jag går upp för att insupa lite luft och undvika spya men det var rätt gemytligt att sitta på trappan och lapa sol klockan tidigt(7-8) när man fortfarande var full. Sen var det lite spårande innan herrarna S-Holm och Wendel försvunnnit hem till respektive. DOnken var given, sen lite allmänt urfakkande och nu sitter jag här nyduschad med en kopp te i min nytvättade Ugli. Fan fint.



And och bärtz, fint. Nu är jag hungrig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0