Woopwoop!

Livet är fan en enda stor...

Ja vad fan är det egentligen?

Stora frågor, men BMI. Det är jävligt soft atm. Det vet jag ialf.

I lördags så coachades det hårt och stektes en hel del mellan matcherna. På kvällen började vi med pizza i solen utanför chili och efter det gick det utför rått hårt.

Tappade räkningen lite efter 2 öl, det var olja och bodybuilding. Ankor. Kiwi. Flyga in 30 sek på Plantis innan vi vänder hemåt och sitter i bastun halva natten. I säng runt 4. Upp 5 för att dra i sig lite resorb, sen lyckades jag aldrig komma tillbaks till sängen så drog till hallen runt 06.30 med lite drygt timmen i sömnväg, fina.

Gick förvånade bra. Ialf fram tills andra matchen... COach Göransson försvann spårlöst i ca 3 min... och i omklädningsrum nr hade något "hällt" ut massa proviva i duschen... typ.

Sen efter vad som verkade som världens längsta dag blev jag mer eller mindre medsläpad till Kinnarp för lite beachspelande. Och efter det blev det grill. Hemma runt 23. Var rätt sleten.

Klarade teorin igår, blev fan glad. Var på 2 lektioner efter det. Körde lite bil. Tvättade bil. Grillade med NV3:orna. Spelade beach. Drack alldeles för många koppar kaffe klockan 22. Somnade helt oförklarligt därför inte innan halv 4 och vaknade kl 6 prick. Så nu har jag duschat och käkat och väntar på att klockan ska bli 09.45 och jag ska infinna mig på Thorells... exited like fuck.



Standard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0