Addicted?

Well, spel är kul. Simple as that. Spel med vänner i synnerhet, vare sig det är med eller mot det.
Har haft spelat många fina Halo-matcher mot/med Robin och Berggren i mina dagar, COD osv. Just nu kretsar spelandet dock mer runt iPhonen(även om det har varit värre). Me want bamboo, fruit ninja, ninja jump, mega jump, bike rider, monster dash osv. Hur många timmar har vi inte spenderat i cafeterian, eller under bänkarna i biologisalen, eller bakom böckerna på matten för att inte tala om hur mycket det har hetsats runt detta. Den som har bäst rekord är bäst. Svårare än så har det aldrig varit. Många förkortningar har kommit från sådana här hets-situationer, LHS, NVT osv. Fina tider.
Varför kom jag att tänka på det här? Jo, Pia har nämligen börjat spela fruit ninja på riktigt och som den tävlinginriktade människa jag är kan jag ju inte låta henne vara bättre än mig på något jag hållit på med i mer eller mindre hela gymnasiet(ehe, bra victor). Drog ett nytt rekord precis. Bra Victor, det betyder att du är en bra människa när du kan skära sönder mest frukter på 60 sekunder. Bra.
Bra skit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0