Åh hej

Pust. Känner mig lite stressad av någon anledning. Fick upp pulsen när jsg raceade ner till byttan och sen dess har den legat i bött(eller i topp beroende på hur man sper det hela...
Men för att ta dagen från början. Miljökunskap först, lika upplyftande som vanligt. Bara massa domedagsprat och man bävar inför att åldras... tills man glömmer av det framemot lunch ialf. Gymmade lite på idrotten, kändes ganska bra handikappet till trots. Sedan lite gosig psykologi, tusen timmar med grund och lite svenska att toppa med.
Det var den ordnarie skoldagen, sedan har jag hunnit med en stunds fredagsensemble innan jag åkte ner och jobbade litepå Byttan. Spenderade mesta tiden med att packa upp nya fina ("gula") Elan-skidor. Fan gött jobb alltså. Sedan hann jag precis hem och vända innan folk ringer och hetsar in mig till donken för att käka innan Rig-Falkenberg.  Mer stress.
Matchen var väll sådär, Falkenberg spelade i en annan liga än Falköping. Bäst i mina ögon var ju lille Gewers som fuckade ur och stilade som aldrig förr. Så stolt! Trevligt att få prata lite med Falkenbergianerna efter matchen också, händer inte så ofta.
Nu så har jag skrivit ut biljett, brett mackor, plockat upp tvätten, packat, diskat och gud vet allt. Fortafarande uppe ivarv men känner att tröttheten börjar slå till. Länge sedan jag hade en sådan här intensiv dag.
Kommer sova gott inatt. Puss

Sötfula

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0