Är och Gör

Nu är det dags att skilja på vad man ÄR och vad man GÖR. Jag GJORDE en fantaloniskt dålig insats mot Falköping idag. 3 poäng på 3 set, inget av de poängen var något vidare dessutom. Slog ut, hoppade inte, blockade dåligt. Men det betyder att det finns utrymme för en herrans massa förbättringar. 14 dagars avbrott mitt i säsongen gynnar inte.
Fingret kändes bra, svårt att spela tejpad bara. Något som faktiskt är lite oroande däremot är att jag börjat få ont i knäna. Först började i det vänstra helt spontant och under matchen så kändes det i båda. På insidan och under knäskålarna typ. Får väll se om det lägger sig...
Vi vann alltså med 3-1. Jag spelade de två sista seten. Kanske därför nivån sjönk just då. Borde varit 3-0 men ingen ide att gråta över spilld mjölk. Lipar hellre över det faktum att Pia befinner sig 4Ö mil bort igen. Det suger på riktigt.
Sovmorgon till 11 imorgon, vilket betyder att jag fått en spelkväll. Tv-spel är kul, serriperri.
Dagens bästa: Att få duscha
Svettigsörja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0