Du gamle indian

Så, back in bloggbusiness!
Tog mig lite lov på 3 dagar, hoppas att ni inte misstyckt. Och ärligt talat så bryr jag mig inte så mycket.
Pia kom hem från Stockholm i fredags. Sen var vi på buggtävling i Götene i lördags. Fråga mig inte varför men det var vi, hur som helst. Ganska gemytligt, lite speciell stämning och lite speciellt folk(som sig bör). Fick mig en goer hamburgare som väckte många nostalgiska minnesbilder från svunna motorcross tider, good times.
På kvällen var det fiesta. Förkalaset var hos Pia, med eminenta gäster så som Erik "VändÖl" Wendel, Edvard "Börje" Freden och resten har jag inga bra smeknamn på så: Sanna, Maria, Rebecka, Hanna, Pia och Lille Andrew.
Trevligt som faen minst sagt. Sitta och garva åt Fail compilations med Grabbarna Grus och dricka öl, good times.
Jag var utklädd också, till någon sorts tjuv. Huvudtanken var ninja men pga av värmeslag så övergav jag den iden(+att Anders ändå hade ägt mig med sin utklädsel).
Fin kväll. Riktigt fin kväll.
Jag kom dessutom hem och i säng(efter många om och men, pizzor som skulle köpas/ätas och svärd som kördes upp i rektum(vad fan är rektum i plural? Rektums?).
Match idag var det också. Det celebra sällskapet som valde att agera åskådare dagen till ära(Pia och Sanna) var lite kassa och missade inspiken men vad gör det om 100 år?
Vi mötte Norrköping och ja, det hände en hel del roliga saker. Folk fick utbrott, jag tokblockade, jag missade bollen och jag råkade fippla lillfingret ur led. Det sist nämnda var väldigt konfunderande innan jag kom underfund med att fingret var ur led. Det satt ju liksom ganska mycket mer snett än vanligt...
Så ska åka och röntga det first thing in the morning och nu tänkte jag gå och sova lite välförtjänt fulhetssömn.
Har bokat upp tre byttan-pass i veckan också, AWESOME!
Kungar, just sayin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0