håhå

Hål i 2 timmar. Hem, sätta sig vid datorn, drömma tillbaka till Turkland, sakna det, bestämma sig för att ladda upp bilderna på fejjan, få panik-sms från Pia. Intet nytt på östrfronten. Livet är fint. Hoppas jag får någon god mat snart. typ pannbiffar med sås och potatis, det hade varit ultimat! Men förmodligen blir det inte det... *sad face*
Men istället passar jag på att försöka stryka över det lilla snedsteget med den listan jag publicerad igår(?) med en ny, förhoppningsvis bättre lista! Så, håll i er! Nu åker vi

BRUKAR DU KOMMA I TID:
Ja. Alltid-Oftast. Kommer alltid 5 min innan jag borde och blir stressad om jag inte gör det, även fast jag är i tid..

HAR DU BRA KONDITION:
Inte så bra som jag skulle vilja, men springa är inget kul så det gör inget.

NÄR BLEV DU FOTAD SENAST:
Blev fotad med Rada på dansgolvet på Dagnys i helgen... Tydligen... ehe

HUR KÄNNER DU DIG NU:
Lite trött. Lite melankolisk, eller näe, snarare lite hungrig. Det är mat som saknas.

VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER:
Höhö, färg! Men är det en färg som gäller så blir det nog lila. För det smyger ofta in sig någonstans i min outfit.

KAN DU LAGA MAT:
Kan kan jag väll, men det blir inte så ofta tyvärr. Är jävligt bra på att äta däremot!

VAD PLUGGAR DU:
Pluggar är väll att ta i men jag läser Naturvetenskap. Människa & Hälsa. Inte att förglömma

BLIR DU BRA PÅ KORT:
Frågan är om jag blir bra, men jag hamnar gärna på kort. Ofta spexaren, detta är nog genetiskt för det har följt mig genom alla år.

NÄR OCH VARFÖR GRÄT DU SENAST:
Tror det var när jag och Pia kollade film för några helger sedan, kommer inte ihåg vilken dock.

VAR DET PINSAMT ATT SVARA PÅ DET:
Nej. Gråta gör vi alla, men man måste nått någon sorts självinsikt för att kunna säga det som kille idag. För att man ska vara cool och macho. Men det kan man vara ändå, bara man har tillräckligt med hår på bröstet.

HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR:
Spelade Assassins Creed och pratade med Pia, helt ok för en tisdag.

DIN FAVORITDRYCK PÅ MORGONEN:
Juice, färskpressad.

ÄR DU NYTTIG:
Matmässigt så är det väll sådär. Äter faktiskt väldigt mycket grönsaker, ialf i skolan eller när det finns sådant hemma. Har länge tänkt att jag tränar såpass att jag inte ska behöva tänka så mycket på vad jag äter.

HAR DU NÅGONSIN HAFT NÅGOT JOBB:
Byttan och Skidskolan är de "riktiga" jobben jag har haft.

ÄR DU BLYG:
Hehe, jag tror faktiskt det har gått över(inte för att jag varit så blyg någonsin) men nu på senare tid har jag blivit nästintill jobbigt oblyg, ialf om man får tro vissa källor.

VILKEN TID GICK DU UPP IDAG:
30 senare än jag borde -> stress

VILKET TV-SPEL SPELADE DU SENAST?
Assassins Creed 2, igår kväll

VILKET TV-SPEL ÄR DITT FAVORITSPEL?
Hmm... Tror faktiskt att det är Halo. Eller möjligen CoD, något som man kan spela ett gäng på ialf. Halo är ju lite speciellt efter som jag i oräkneliga timmar suttit i Robins svettiga soffa och lirat det tills ögonen blöder.

HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL?
Lagom. Har jag grundat ordentligt med mat och inte tränat hårt innan kan det ta en stund men annars så är jag som en liten flicka på 50 kg, en cider...fast...ne

HAR DU SPYTT OFFENTLIGT?
Nej, inte så att några sett något. Men la en pizza i handfaten utanför matsalen i Odensberg när jag blev akut magsjuk när jag var liten.

JAG SOVER:
När jag kan... ehe. Tycker om att sova. Försöker att undvika powernaps, men det är ju så himla skönt att ta en halvtimme efter skolan. Måste sova mycket för annars fungerar jag inte.

VAD SA DU SENAST?
"De är idioter. David var ju här men Palme ligger la hemma och sover" Till Ann-Britt angående nyss nämnda personers frånvaro.

VAR DU PÅ FESTIVAL I SOMRAS?
Nej, klarade mig.

VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN?:
Om jag är ledsen blir det nog Pia men om jag är arg kan jag nog ta det med de flesta.

VAD SKULLE DU BEHÖVA NU:
Mat. God mat. Kanske lite snö. Och en veckas ledighet som spenderas i backen med folk jag tycker om.

HAR DU SNYGGA SKOR:
Faktiskt jävligt snygga, IMO

VAD VAR DET FÖRSTA DU SA I MORSE:
"Helvete" rakt ut i luften när jag såg vad klockan var... möjligtvis var det följt av en benämning på kvinnans könsorgan som ungdomar använder...

HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT:
Japp

HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG I NATT:
Apa, men ingen annan. Tyvärr

HAR DU KÖRKORT:
Ja.

ÄR DU ENSAM NU:
Ja. Jag och Apa

VAD SER DU FRAM EMOT MEST DENNA VECKA?
Att göra sjuka äventyr med Järngänger(Anders, Maria, Sanna) på lördag, konsert på Söndag och att veckan ska ta slut så att det kan bli nästa fredag snart.

Så, det om det! Måste ju varit ett klart fall framåt ialf. Nu ska jag se om jag hinner powernappa 5 min innan jag åker till skolan, önska mig lycka till!
Snygga flickvänner i Turkland, bra skit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0