Hej hallå

Inser nu att jag behöver bli bättre på att skriva rubriker till den här bloggjäveln. De blir ju bara sämre och sämre...
Men ialf, idag har det varit tisdag. Alltså har det tisdagsgymmats. Det gick helt ok, kändes som jag tappat lite intensivitet från innan finger-fuckelsen men annars var det helt ok. Dock så gjorde det lite ont när man gick på de lite tyngre grejerna, lillfingret höll inte riktigt samma standard som övriga fingrar. Men vad gör det om hundra år?
Lunchade med grabbarna grus-isch, Laggan, Tholle och Niklas. Detta var väldigt speciellt då den förstnämnde fått ta sitt efterlängtade körkort(Grattis Bubben!). Så numera är båda bröderna bra bilburna. Kan bli intressant att se vart detta leder... Efter som det var körkortsfirande så avnjöts lunchen på Max, traditionsenligt. Får fina minnen från när jag själv tagit mitt körkort och släpade in mina 3 favoriter i en blå Mazda 323 den 10:nde Maj och flötade iväg till Skövde. Tiden går fort när man har roligt.
Sedan har jag jobbat lite Byttan också. Var inte jättekörigt, men ändå endel kunder. Fick packa upp lite längdskidor och dylikt också. Klämde på lite skidor med Hagström och blev räva-taggad på lite snö och skid-test, jag som knappt kan åka... Ryktet säger även att backen började snölägga inatt. Om detta är sant tänker jag inte kommentera, man ska ju inte tro på allt man här i bastun på Badet. Speciellt inte när väderleksrapporten visar mildväder den närmaste veckan ialf. Mildväder och moln. Roligt(Usch fy faan veryy baad).
Fick chorizo med bröd och mos till kvällsmat, tror ni jag njöt eller?
Väntar på att Laggan ska kika förbi med ZX:en, han ska nämligen friseras lite. Bild på detta kommer inom kort!
Imorrn ska jag på en föreläsning om positiv psykologi, kommer förhoppningsvis bli en ny människa. Tills dess, hare bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0