Hoi unt hej

Det om det som gubben sa.
Träningen gick bra. Tajmade in min audition perfekt, gick bra förövrigt. Sedan blev jag nekad att handla på kortet idag igen. Säkert 5-6 gången det händer denna månaden, inte bra Victor. Jobbet gick bra, inte super-mycket att göra direkt men kändes skönt ändå. Fått sålt skridskor, längdskidor och till och med en komplett hockeyutrustning till en liten tjej, inte fy skam på en Tisdag! Har även tipsat folk om massa olika saker, känner mig mer kunnig än vad jag egentligen är men det gör väll inget.
Lyssnade på P3 på vägen hem från jobbet och hörde en berättelse om ett par som hade ett långdistansförhållande, hardcoreversion. De var förlovade och hade varit det i 2 år. Han bodde i Turkiet, hon i Jämtland... Och de tyckte båda att de funkade kanon. Han skulle för första gången komma till Sverige och träffa svärföräldrarna och äta korv. Fin historia.
Nu blev det tydligen inget båt-häng idag, men vi tar det en annan tag. Saknar ju mammsen lite(facebook osv).
Tar istället tag i mitt liv och uppgraderar den där jävla telefonen, önska mig lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0