Hoppsansasallaballahoy

För er som undrar vart man ska käka falafel i stockholm, eller ja, käka över huvudtaget. Paschadeli(tror jag) på Kungsgatan. Fyfan säger jag bara. Det enda problemet är att rullarna är aningen för små(men då får man ta två, ehe).

Och efter som jag är en mycket sparsam man när det kommer till tid fyller jag ut detta inlägg med mer onödig info.

Vi åkte ut till Heron City och kollade på En dag igår. Heftigt köpcentrum. Heftigt café. Bra film, lite annorlunda än vad man förväntar sig. Bra.

Nu har jag vaknat till ordentligt, endast 4Ö min efter jag planerade. Bra Göran.(Måste bara berätta att när jag är ledig och inte måste gå upp är jag sämst i världen på att gå upp alt. bäst i världen på att ligga kvar).

Nu ska jag försöka koka mig ett par ägg(gasspis, oäh) och sedan softa(städa) och möta upp käringen(kär i Pia) och keka lunch.

Och efter det... WHO knows.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0