Livet på en pinne

Ahmen dåså. Uppe medtuppen och blir ägd. Standard.

Lite festligheter igår. Vi började med tacos och häng hos Maria. Trevligt värre. Sjöng massa gamla mysiga låtar, Krokodilen Kaj, Havet är djupt osv. Lyckades bli berusad på egenhandlad folköl, first time ever. Sedan drog vi till Dagnys och ägde lite(med btoning på ägde). Är det några som vet vart skåpet skastå är det fanimig vi. Hade riktigt roligt och slapp till och med gå hem i regnet, älskar Agne!

Ställde klockan på 8 så att jag inte skulle försova mig till Byttan-jobb. Gjorde jag inte heller. Satt och försökte överleva i kanske 30 min tills jag kom igång, innan tvivlade jag starkt på att jag skulle klara dagen men det löste sig. Drog en dusch och livet lekte. Ringde Pia och uppdaterade mig om hennes nattliga bravader i Storstaden. Sedan var jag på byttan klockan tio i tio... bara för att mötas av följande: Söndagar 12(!)-15...

Ägd var ordet. Så det var bara att ringa tillbaks skjutsen och lugna ner sig lite. Nu ska jag försöka få mig lite mat innan jag åker ner igen, efteråt ska jag direkt till Floby och vara stöd på matchen. ASTAGGAD PÅ DET! Faktiskt.

Livet är rätt fint. Är lite trött just nu... men maten löser nog det. Puss på er sötigosingar, ni är fina.



Sådant här hittar man på Torstens dator... #Hmm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0