Morrnmorrn

Ligger i sängen och försöker jobba mig igenom den akuta tröttheten, den som skulle få mig att somna om jag blundade nu...
Blev kanske lite sent igår... Framförallt så var det inte mycket sömn igår och en intensiv dag. Men vad gör man inte?
Jag och Laggs tog tag i våra liv och åkte och hälsade på Steffe i Mullsjö. Fruktansvärt trevligt. Lussekatter, kaffe, glögg och godis. Tog en räcerrunda runt sjön också, fina.

Ligger och tänker på hur mycket enklare det blir att gå upp när man ska upp till backen och det är snö ute. Nu är det bara fittigt. Men tycker mig se lite blå himmel i fönstret så kanske blir ok att gå upp ändå.

Ska dra och köra ett armpass(ja, ett renodlat armpass #youmad?) efter jobbet. Gosigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0