Otroligt ineffektiv

Ibland så är jag jävligt duktig på att få saker att gå fort, vara effektiv som bara den.
Idag däremot... eller snarare ikväll, så är jag inte det.
Jag är så otroligt ineffektiv. Försöka öva inför auditionen imorrn, samtidigt som jag läser bloggar, kollar fejjan, pratar med Honan, planerar morgondagen och vickar på tårna. Men inget blir gjort! Helvete.
Men tidigar idag ar jag ju faktiskt fått lite gjort. Gjorde klart engelska-artikeln som ska vara inne på fredag, vart hos sjukgymnaste, tränat och jobbat. Bra Victor.
Hade massa roliga saker jag tänkte skriva om men nu är allt som bortblåst... känner mig inte så mentalt samlad. Mest cepe. Saknar Pia. Behöver städa. Måste öva. Borde se Delirious.
Könt med studiedag imorrn i varje fall. Det blir sovmorgon. Gym, Audition och sen Jobb. Fint liv. Bra Victor.
Så bra. Så ineffektiv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0