På't igen

Nu ska jag åter öva mig i mina "skriva med en hand"- kunskaper på datoren (ska bara ta av mig klockan...)
Så, nu kör vi då!
Idag har jag inte gjort så mycket vettigt. Eller, jo lite faktiskt. Gymmat, gick gnska bra ändå. Blev ju trött och svettig och det är väll nästan tanken! Sedan hände inget vidare intressant förrens klockan 15.05 då jag begav mig in till stora staden för att jobba lite på byttan. Rivstartade med att ge tips om ett par längdskidspjäxor och sedan hände det... i stort sett ingenting förrens sista halvtimmen. Men det kändes bra. Nästa pass är på torsdag så det är bara att hänga i I guess. Hänga i, det är ju roligt för bövelen.
Klantade mig något katastrofalt då jag i förr veckan raderade min inkorg på internmailen och då tog bort min samhällsinlämning. Den är ju dock kvar i skolans system, men det gör ju att jag inte får något gjort idag utan får köra hårt imorrn ist. Usch, inte taggad.
Och som ni kanske såg i föregående inlägg, det är inte bara diskning morgonrocken kan användas till, utan ägning(att gå runt och äga, se winning) i största allmänhet. Me likey, det är jag och Heff.
Han har ju mer hår, men annars lika som bär

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0