Så'atte

Livet är rätt fint. Har klämt i mig risgrynsgröt och käkat nybakat bröd till det. Dumt att klaga, helt klart.
Tränat volleyboll för första gången på 14 dagar. Lite intressant hur mycket man tappar i momentum under de veckorna. Kändes ändå fint, var kul att spela igen. Vi fick lite förstärkning också, en skåning som heter så mycket som Daniel. Mer än så vet vi inte, men han verkar riktigt lovande + det faktum att han tillför lite exotiska utrop under träningstid(skånska).
On the down side så har mitt knä börjat cepa. Kände av det i måndags, men då var det andra knäet som spökade. Har jag lite flyt så kan jag få glida in hos sjukgymnasten redan imorgon när jag ändå ska kolla fingret.
Nu ska jag vara en duktig pojke och öva lite stämmor och plugga psykologi. Puss på er!
That shit's not nice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0