Sängblogg!

Så, nu ligger jag här i min fantastiska säng efter ännu en dag fylld av äventyr och upptåg. Började dagen med att missa en sovmorgon men kompade med att skriva klart samhällen. Bra Göran! Sedan blev jag lite tpl på miljön när vi återigen konstaterade att vi är på väg till undergång, bra upplyftande tankegångar... Eller? Ska länka sjuka videor om sjuka öar av plast(kom ihåg).

Slutade typ 11 dagen till ära, öppet hus och allt. Det var trevligt som vanligt att strosa runt och prata lite skit. Vi framförde 2*4 låtar med fredags. Gick väldgt mycket över förväntan då jag inte hade någon koll på låtarna innan men ändå satte dem hyffsat.

Nu så har jag laddat inför kommande 8-18 dag med en kebabrulle med Anders, gött som as att träffa den Lille parveln.

Ryktas om att jag ska till Stockholm i helgen också. Bra skit.

Men nu, sömn. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0