Topp 4Ö

Börjar med att be Anders om ursäkt för att jag bloggat dåligt, anledningen är att jg varit och hälsat på Pia, och följdaktligen spenderat tiden på mycket vettigare saker än att blogga. Det om det.

Vi(PiaVictorPetra) var och kollade på Stockholmsderby i elitserien(volleyboll alltså, inga andra bögerier). Trots ihärdigt hejande så förlorade Södertelge mot Sollentuna med 3-1 i set. Känslorna svallade en hel del mot slutet, i alla fall på läktaren. Bra skit!

Sen har jag fått den stora äran att träffa Stockholms finest: Ellinor Snickars(tror hennes sjuktcepe efternamn stavas så, ehe). Trevligt var det. Rävatrevligt.

Annars så har det mest bara varit gött häng utan några krav, skönt att få koppla av och vara med fantaloniskt fantastiska människor.

Nu känner jag att texten tappar substans... Så ska väll börja knyta ihop säcken.

Sitter på perrongen i Skövde och väntar på tåget till Fkp. Min högra skinka fryser. Hål i byxorna är estetisk försvarbart men endast till vissa gränser... Solen skiner och livet känns bra. Gosar med vinterjackan, favoritmössan och mina fula, missfärgade urbanears. Men åh vad bra det känns att det är närmare snö än svettig sommar!

Fan, det här inlägget tar ju inte slut!

Fortsättning följer...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0